Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T16:29:00+01:00
V1 = 0,8m x 0,48m x 0,4m = 8 dm x 4,8 dm x 4 dm = 153,6 l
V2 = 46cm x 35cm x 30cm= 4,6 dm x 3,5 dm x 3 dm = 48,3 l

V1-V2= 153,6l - 48,3l= 105,3l
2009-10-25T16:38:49+01:00
1) V=abc
V= 0,8m * 0,48m * 0,4m= 0, 1536 m³
0,1536 m³ = 153,6 dm³= 153,6 l
2) V=abc
V= 46cm * 35cm * 30cm= 48300 cm³
48300 cm³ =48300 ml= 483 l

483 l - 153,6 l= 332,4 l
1 5 1