Odpowiedzi

2010-03-15T14:50:00+01:00
Idzie luty szykuj byty.
W marcu jak w garncu.
Tylko tyle znam ;)
113 2 113
2010-03-15T14:50:50+01:00
W marcu jak w garncu.
I wiosna by tak nie smakowała, gdyby przedtem zimy nie było.
A jak wiosna liście splata, puszczaj zimę, czekaj lata.
Gdy przyjdzie wiosna hoża, pójdzie zima do morza.
Skowronka pieśń, to o wiośnie wieść.
Pogody kwietniowe - słoty majowe
Jedna jaskółka wiosny nie czyni.

113 3 113
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T14:51:46+01:00
- Jedna jaskółka wiosny nie czyni.
- Jaskółka i pszczółka lata, znakiem to wiosny dla świata.
- Gdy dzika gęś w marcu przybywa, ciepła wiosna bywa.
- Jak drozdy śpiewają na wierzchołkach drzew, wiosna wnet, a jak między gałęziami, to jeszcze het.
- Kiedy żurawie wysoko latają, prędkiej się wiosny ludzie spodziewają.
-Wczesne kaczki z żurawiami znaki wiosny i z ciepłami.
- Z wiosną nadzieje rosną, nastanie lato, wszędzie bogato...
- W marcu jak w garncu.
- Kiedy w marcu plucha, to w maju posucha.
- Gdy w marcu grzmoty, to w maju śniegi.
- Od 20 marca, słońce zagrzewa nawet starca.
- Na św. Grzegorza, idą śniegi do morza.
- Po Macieju - lody, wróżą długie chłody.
- W marcu śnieżek sieje, a czasem słonko grzeje.
- Co w marcu urośnie, w maju zamarznie.
- Święty Józef Oblubieniec, otwiera wiośnie gościniec.
- Gdy suchy marzec, kwiecień nagradza, bo deszcz sprowadza.
196 4 196