Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T14:54:13+01:00
Jesli o to chodzi:
Rosyjska kuchnia, choć nieco ciężka, smakuje wybornie. Do ulubionych potraw należą bliny (rodzaj naleśników ze słonym lub słodkim farszem), śmietana i syte dania mięsne, doskonałe zimą. W lecie w wielkim wyborze pojawiają się barwne i smaczne sałatki oraz zakuski (przekąski). Wspaniałe zupy smakują wyśmienicie o każdej porze roku. Śniadanie (zawtrak) w hotelu podawane jest w różnych formach: od szwedzkiego stołu po zwykły chleb z masłem, dżemem, herbatą i jajkiem na twardo.
2010-03-15T14:56:12+01:00
Kuchnia rosyjska -wyróżnia się orginalnymi pomysłami potraw i smaku. Potrawy rosyjskie są najczęściej bardzo ostre i standardowe , rosjanie lubią do swoich potraw dodawać chodżby alkohol ,dzięki temu ich dania są nie powtarzalne. Słynnym przysłowiek kulinarnym rosjan jest ''Bez wódki nie razbieriosz''