Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T14:55:53+01:00
Dimmi che non mi vuoi piú (dimi cze non mi voj pju)
Dimmi che non sei piú tu (dimi cze non sej pju tu)
Ma ascoltami che no, non volevo che finisse cosí será (ma alskolta mi cze no, non voelvo cze finis kosi sera)
No, non volevo che fisse cosí (no, non volewo cze fisi kosi)
Tu sai che é una cosa vera (tu saj cze i una cos wera)

Powiedz, ze juz mnie nie chcesz
Powiedz, ze to juz nie ty
Ale wysluchaj mnie, nie chciałem żeby się to tak skończyło
Nie, nie chcialem, zeby tak wyszlo
Wiesz, ze to prawda
2 5 2
2010-03-15T15:20:39+01:00
Dimmi che non mi vuoi piú (dimi cze non mi voj pju)
Dimmi che non sei piú tu (dimi cze non sej pju tu)
Ma ascoltami che no, non volevo che finisse cosí será (ma alskolta mi cze no, non voelvo cze finis kosi sera)
No, non volevo che fisse cosí (no, non volewo cze fisi kosi)
Tu sai che é una cosa vera (tu saj cze i una cos wera)

Powiedz, ze juz mnie nie chcesz
Powiedz, ze to juz nie ty
Ale wysluchaj mnie, nie chciałem żeby się to tak skończyło
Nie, nie chcialem, zeby tak wyszlo
Wiesz, ze to prawda
1 1 1
2010-03-15T15:38:28+01:00
Dimmi che non mi vuoi piú (dimi cze non mi voj pju)
Dimmi che non sei piú tu (dimi cze non sej pju tu)
Ma ascoltami che no, non volevo che finisse cosí será (ma alskolta mi cze no, non voelvo cze finis kosi sera)
No, non volevo che fisse cosí (no, non volewo cze fisi kosi)
Tu sai che é una cosa vera (tu saj cze i una cos wera)

Powiedz, że już mnie nie chcesz
Powiedz, że to już nie ty
Ale wysłuchaj mnie, nie chciałem żeby się to tak skończyło
Nie, nie chciałem, żeby tak wyszło
Wiesz, że to prawda
1 1 1