Odpowiedzi

2010-03-15T15:03:42+01:00
Bardzo lubię morze oraz wsie , lecz moim ulubionym miejscem są góry gdzie znajduje się mój letni domek . Często tam przyjeżdżam z rodzicami . Panuje tam cisza i spokój . Piękne kwiaty i zielonkawe krzewy przyozdabiają barwny krajobraz gór . Najpiękniej jest tam rano przyroda budzi się do życia ptaki śpiewają . Mogę tam odpocząć od miejskiej zawieruchy .To niezwykłe miejsce odwiedzam w wolnym czasie .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T15:07:34+01:00
Miejscem jedynym pod słońcem jest dla mnie morze tam czuje się bardzo dobrze i mam wspaniałe samopoczucie. Lubię tam przebywać bardzo często i kiedy mam taką możliwość. Morze jest dla mnie czymś wyjątkowym i wspaniałym. Lubie jego zachód słońca, fale i ich szum .Piękny i nie zastąpiony krajobraz.