Odpowiedzi

2010-03-15T15:02:41+01:00
Błyska - 3.os. l. poj. cz. teraź.
zawarczał- 3. os. l poj. cz. przeszły
poszły- 3os. l mn. cz. przeszły
wiruja 3os l mn cz teraz
ryszyla 2 os l l poj cz przeszly
koluje 1os l poj cz teraz
sprawil 2 os l poj cz przeszly
wzbila 2 os l poj cz przeszly
slucha 2 os l poj cz teraz
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T15:05:33+01:00
Błyska.-os.3 ,liczba.poj.,czas teraźniejszy
zawarczał-os.3 , liczba poj, czas przeszły
poszły-os.3, liczba mnog., czas przeszły
wirują-os. 3, liczba mnog., czas teraźniejszy
ruszyła-os.3 liczba poj. , czas teraź.
kołuje-os.3,liczb.poj, czas teraź
sprawił-os 3,liczb.poj,czas przeszły
wzbiła-os 3, liczb. poj. czas przeszł.
słucha-os.3,liczb poj, czas teraź
5 3 5
2010-03-15T15:23:22+01:00
Błyska-3 os. l.poj. cz.teraźniejszy
zawarczał-3 os. l. poj. cz. przeszły
poszły-3 os. l.mn. cz.przeszły
wirują-3 os. l.mn. cz.teraźniejszy
ruszyła-3.os. l.poj. cz.przeszły
kołuje-3.os. l.poj. cz.teraźniejszy
sprawił-3.os. l.poj. cz.przeszły
wzbiła-3.os. l.poj. cz.przeszły
słucha-3 os. l.poj. cz.teraźniejszy
2 3 2