Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T15:02:03+01:00
Nakazuje on wiernym dbać o zabezpieczenie kultu w ich wspólnocie, np. parafialnej (Msza Święta, sakramenty, pozamszalny kult eucharystyczny, np. czterdziestogodzinne nabożeństwo, uroczystości odpustowe), prowadzenie działalności charytatywnej, wychowawczej, misyjnej oraz godziwego utrzymania duszpasterzy.

Pozdrawiam ! ;)
5 3 5
2010-03-15T15:04:11+01:00
Chodzi o to, aby ni zapominać o kościele i np.:pomagać prz dekoracji źółbka na święta, udzielić się jeśli proszą o pomoc w sprzątaniu w kościele, dać na tacę. Ogłónie pamiętać, że to miejsce będzie istniało tylko jeśli zaangażujemy się w pomoc przy jego utrzymaniu.
3 3 3
2010-03-15T15:51:14+01:00
By troszczyć się o potrzeby wspólnoty kościoła
5 3 5