Odpowiedzi

2010-03-15T15:09:26+01:00
7:00 wstaję do szkoły
7:20 jem śniadanie
8:00 autobus do szkoły
8:15 jestem w szkole
8:30 zaczynam lekcję
13:30 kończe lekcje
14:00 jem obiad
14:25 oglądam telewizję
15:30 gram na komputerze
17:00 jem kolację
17:30 oglądam telewozje
22:30 idę spać
2010-03-15T15:09:54+01:00
Godz np 6:00 wstaję z pryczy którą zawsze mi z trudem przychodzi opuścić
Godz 6:40 zjadam śniadanie
Godz: 7:00 wychodzę do szkoły
Godz 7:45 zaczynają mi się lekcje
i tak do 13:30 /14:30 ciągle mam lekcje , po lekcjach idę do domu.
o 14:40 mam obiad
15:00 chwile oglądam tv
15:30 biorę się za lekcje
Jeżeli nie mam nic zadane to idę na miasto i wracam o 17:00
.18:00 kolacja
o 20:00 jakiś film i spać . ;pp
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T15:10:55+01:00
Rano o godz. 7,00 wstaje i jem śniadanie .
Puźniej ubieram sie i ide do szkoły
O godzinie 14,30 kończe zajęcia lekcyjne.
Po szkole jem obiad i robie lekcje.
Od godziny 17.00 same pzyjemności
17,30 gram na komputerze w gry, potem
ide na dwór i gram w piłke nożną z przyjaciółmi.
Gdy już pogramy, około 19.00 idziemy do pizzeri.
Potem ide do domu umyje sie i pujde spać .



inaczej :


07.00 - Wstaje i jem śniadanie,
08,00 - Ide do szkoły,
14,30 - Wracem do domu ze szkoły,
15,00 - Jem obiad i odrabiam lekcje,
17,30 - gram na komputerze,
18,00 - Ide na dwór i gram z przyjaciółmi w piłke.
19.00 - Wszyscy idziemy do pizzeri
20,00 - Wracam do domu
20,30 - Muje sie i ide spać.

___________________________-

POzdrawiam . ; D