Odpowiedz na pytanie i zapisz wynik w postaci potęgi o podstawie 10.&lt;br /&gt;<br />
a&amp;#41; Ile metrów ma jeden kilometr? &lt;br /&gt;<br />
b&amp;#41; Ile centymetrów ma jeden metr?&lt;br /&gt;<br />
c&amp;#41; Ile centymetrów ma jeden kilometr?&lt;br /&gt;<br />
d&amp;#41; Ile milimetrów ma jeden metr?&lt;br /&gt;<br />
e&amp;#41; Ile gramów ma jeden kilogram?&lt;br /&gt;<br />
f&amp;#41; Ile kilogramów ma jedna tona?&lt;br /&gt;<br />
g&amp;#41; Ile dekagramów ma jeden kilogram?&lt;br /&gt;<br />
h&amp;#41; Ile dekagramów ma jedna tona?

3

Odpowiedzi

2009-10-25T16:31:26+01:00
-1km=1000m
1m=100cm
1km=100000cm
1m=1000mm
1kg=1000g
1t=1000kg
1kg=100dag
1t=100000dag
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T16:33:37+01:00
1km=1000m
1m=100cm
1km=100000cm
1m=1000mm
1kg=1000g
1t=1000kg
1kg=100dag
1t=100000dag
1 5 1
2009-10-25T16:34:09+01:00
A)10³
b)10²
c)10 do 5
d)10³
e)10³
f)10³
g)10²
h)10 do 5
2 5 2