Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T15:06:21+01:00
Składniki:

* oliwa z pestek winogron w sprayu
* 900 g polędwiczek z kurczaka
* 8 porcji pieczywa lavash
* 315 g majonezu
* 1 mała sałata, porwana na cząstki
* 1/2 pęczka poszatkowanej dymki
* 4 pokrojone w plasterki pomidory
* 1 opakowanie hummusu
* 2 łyżki soku z cytryny
* sól i pieprz

Sposób przygotowania:

* 1 Nagrzaną teflonową patelnię lub formę do smażenia spryskać oliwą.
* Smażyć polędwiczki po 2 minuty z każdej strony.
* 2 Płaty pieczywa lavash kłaść pojedynczo na blacie kuchennym.
* Cienko posmarować majonezem.
* Wyłożyć kawałkami sałaty, pozostawiając na dole wolny brzeg ciasta szerokości 4 cm.
* Sałatę posypać poszatkowaną dymką, ułożyć plastry pomidorów.
* 3�4 polędwiczki ułożyć wzdłuż przez środek pieczywa, cienko posmarować hummusem i rozcieńczonym sokiem z cytryny.
* 3 Pieczywo zwinąć w rożek.
* Dół owinąć w papier pergaminowy lub folię i podawać.
4 5 4
2010-03-15T15:08:02+01:00
Sałatka owocowa:
składniki :
2 banany
1 jabłko
3 kiwi
jogurt

Przygotowanie :
Umyć wszystkie owoce następnie pokroić wsypać do miseczki i polać jogurtem

W sklepie '' barek '' przy ulicy grunwaldzkiej 15 Kraków można kupić tą pyszną gotową sałatkę za jedyne 5 zł !

Zapraszamy
4 4 4
2010-03-15T15:08:27+01:00
Przepis na zdrową i smaczną potrawę to:
w zależności od głodu:
banan
pomarancza
kiwi
jabłko
winogron itd
wszystko dokladnie umyc obrac,pokroic w kostke i wymieszac
SMACZNEGO!

"Witaminki witaminki dla chłopczyka i dziewczynki" Jedz zdrowa i smacznie w naszej restauracji właśnie !


2 5 2