Lektura Ania z Zielonego Wzgórza

Maryla powiedziała: "...nigdy nie można osądzać ludzi po wyglądzie." Skomentuj te słowa w co najmniej 8 zdaniach i odnieś je do sytuacji znanych z Twojego otoczenia.

proszę was w miarę szybko !!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T15:11:19+01:00
To nie wygląd sprawia ze ludzie sa dobrzy lub źli.
Najpierw człowieka trzeba dobrze poznać aby go oceniać.
Nawet nie ocieniać bo oceniać można wygląd ale nie osobę.
My poznajemy ludzi po tym jak się wyrażają , jaki mają stosunek do różnych spraw. Wygląd nie ma nic wspólnego z duszą z tym co człowiek nosi w sobie. U mnie w szkole byłą nowa osoba i wszyscy ją obgadywali bo nie nosiła modnych ciuchów, ale dopiero na lekcji zobaczyliśmy że jest inna fajna..
Albo jak byłam smutna to tylko ona do mnie podeszła nikt inny ; { a mam przyjaciół. więc nie szata zdobi człowieka lecz dusza
2 5 2
2010-03-15T15:15:55+01:00
W pełni zgadzam sie z tą wypowiedzią. Pod żadnym pozorem nie wolno oceniać ludzi po wyglądzie."Najważniejsze dla oczu jest niewidoczne. widzi się tylko sercem." Gdy widziamy kogoś pierszy raz to nie znamy go.Więc pod jakim pozorem możemy go oceniać ? Moi znajomi mają kolczyk. Nie dyskfalifikuję ich za to. To ich wybór a nie mnie to oceniać.
1 5 1