Plis pomóżcie nie wiem jak to zrobić a nie lubie jednostek:
a)3,5 km = .........m = ..........cm
.........km = 270 m = ..........cm
.........km = 0,7 m = ...........cm
.........km = ........m = 25,5 cm
b)6,7 kg = ........dag = ...........g
..........kg = 25 dag = ...........g
..........kg = 23,5 dag = ..........g
..........kg = ..........dag = 13,2 g
c)..........t = 26,5 kg = .........dag
..........t = 135,2 kg= .........dag
..........t = ..........kg = 350 dag
..........t = ..........kg = 1355 dag
d)..........m = ............cm = 0,3 mm
..........m = 7,3 cm = ...........mm
..........m = 0,21 cm= ...........mm
..........m = ...........cm = 1,15 mm


Z góry dziaa

2

Odpowiedzi

2010-03-15T15:10:35+01:00
Plis pomóżcie nie wiem jak to zrobić a nie lubie jednostek:
a)3,5 km = 3500m = 350000cm
0.27km = 270 m = 27000cm
0.0007km= 0,7 m = 70cm
0.000255km = 0.255m = 25,5 cm
b)6,7 kg = 670dag = 6700 g
......0.25....kg = 25 dag = ....250.......g
........0.235..kg = 23,5 dag = ...235.......g
0.00123kg = 1.32dag = 13,2 g
c)..........t = 26,5 kg = .........dag
..........t = 135,2 kg= .........dag
..........t = ..........kg = 350 dag
..........t = ..........kg = 1355 dag
d)..........m = ............cm = 0,3 mm
..........m = 7,3 cm = ...........mm
..........m = 0,21 cm= ...........mm
..........m = ...........cm = 1,15 mm

1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T15:16:09+01:00
A)3,5 km =3500m = 350000cm
0,27 km = 270 m = 27000cm
0,0007 km = 0,7 m = 70cm
0,000255 km = 0,255 m = 25,5 cm
b)6,7 kg = 670dag = 6700g
.0,25 kg = 25 dag =250g
0,235 kg = 23,5 dag = 235g
0,0132 kg = 1,32 dag = 13,2 g
c)0,0265 t = 26,5 kg =2650 dag
0,1352t = 135,2 kg= 13520dag
0,0035t = 3,5 kg = 350 dag
0,0135t = 13,5kg = 1355 dag
d)0,0003 m = 0,03 cm = 0,3 mm
0,073 m = 7,3 cm = 73 mm
0,0021m = 0,21 cm= 2,1mm
0,00115m = 0,115cm = 1,15 mm
1 5 1