Odpowiedzi

2010-03-15T15:12:19+01:00
Jest to jądro wewnętrzne. Nazywamy je NIFE ponieważ jest zbudowane z niklu (Ni) oraz żelaza (Fe) jeżeli połączymy symbole tych dwóch pierwiastków powstanie właśnie NIFE :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T15:12:41+01:00
Jądro Ziemi, tzw. nife lub barysfera, znajduje się w centralnej części globu i jest to wewnętrzna część jądra.
Jądro to zbudowane jest ze stopu żelaza (Fe) z niklem (Ni), stąd nazwa NIFE.
1 1 1