Odpowiedzi

2010-03-15T15:08:50+01:00
Obowiązek do nauki
Do posłuszeństwa
Do dobrego zachowania..
Do własnego zdania
2010-03-15T15:09:30+01:00
sprzatnie pokoju

mycie naczyń

` ponieważ każdy ma sowje obowiązki i trzba je przstarzagać , gdy sie ich podjeło .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T15:33:43+01:00
Moimi obowiązkami jakie staram się przestrzegać są min. sprzątanie pokoju, mycie naczyń, wynoszenie śmieci, pomoc młodszemu rodzeństwu w nauce. A najważniejszymi obowiązkami jakie spoczywają na mnie to codzienna nauka odrabianie lekcji czytanie lektur są to dla mnie najważniejsze obowiązki gdyż pragnę osiągnąć zamierzony cel w życiu. Pomoc w domu sprawi mi wielką przyjemność gdyż wiem, że w ten sposób rodzice są ze mnie bardzo dumni i wiedzą,że mogą na mnie zawsze liczyć.Obowiązki należy wypełniać ponieważ ułatwiają życie bez tego świat staje się nijaki.


Nie wiem czy o to ci chodziło zależy do jakiej klasy chodzisz i jaki poziom to wypracowanie ma sobą reprezentować

4 5 4