Hejka pomóżcie mi to rozwiązać bo chyba mi to nie najlepiej idzie. Odpowiedajcie w taki sposób 1)... 2) ... 3)... 4)... 5).. 1)... 2)... itp. itd.


Tu jest link do mojego zadania :(
http://img202.imageshack.us/img202/1363/obrazmp.jpg

3

Odpowiedzi

2009-10-25T16:39:51+01:00
1) some
2) much
3) are
4) some
5) much

1) any
2) many
3) are
4) some
5) many
6) are

Wydaje mi się że poprawnie ;)).
2009-10-25T16:58:41+01:00
1
1)some
2)much
3)is
4)any
5)much

1)some
2)many
3)Are
4)any
5)many
6)are

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T17:57:26+01:00
1)some
2)much
3)is
4)any
5)much

1)some
2)many
3)Are
4)some
5)many
6)are