Dlaczego ludzie mówiący tym samym językiem rozmaicie go rozumieją?
Proszę szybko odpowiadać jak ktoś ma czas..;P
Będę bardziooo wdzięczna ;)
PS. Tak przy okazji jak ktoś ma słownik języka polskiego w domq to czy moglibyście sprawdzić co znaczy "autonomia"?????
Też proseee;-)

2

Odpowiedzi

2010-03-15T15:10:23+01:00
Poniewaz kazdy czlowiek inaczej sie uczyl tego jezyka . zna inne rozumnienie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T15:11:33+01:00
Autonomiato samodzielność prawna. Przykład.: dziś nasze państow może samo decydować o swoich sprwach, czego nie mogło podczas zaborów, bo decydowały o tympaństwa ościenne.