Odpowiedzi

2010-03-15T15:11:16+01:00
Naprzyklad taniec towarzyski w pieknej sukience
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T15:13:34+01:00
Ja sadze że trzeba pokazać coś prostego codziennie nie zauważalnego lub lekcewarzonego w zupełnie innym świetle.
ja na twoim miejscu wyszła bym do lasu i zrobiła zdjęcie śniegu delikatnie spoczywającego na galązkach drzew, to bardzo śliczny widok lub jakiegoś owocu np jabka

mam nowego pomysła moze wlej w szklanke wodę i dolej tam krople atramętu podczas dyfuzji zrób foto