Odpowiedzi

2010-03-15T15:13:46+01:00
P= 12 :3= 4 cm
Pp = 12 x 4 :2 =24 cm kwadratowe
62 3 62
:3
kotek :3 i podzielić :3 xd
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T15:15:14+01:00
Wysokość trójkąta jest 3 razy dłuższa od podstawy i wynosi 12cm.
Jakie ma pole ten trójkąt??
P=1/2 x a x h
12 - tyle wynosi wysokość
12cm :3 =4 cm tyle wynosi podstawa
P = 1/2 x 12 x 4 =24 cm kwadratowych
Odp: Pole tego trójkąta wynosi 24 cm kwadratowe. :)
95 4 95
lol ile dało ci dziękuje 108 ludzi o mamo ile miało to zadanie
Wchodzi studentka na swoje zadane z czasów gimnazjalnych, a tu taki progres :D
Zadanie z 6 kl
a my mamy to w 5 kl
2010-03-15T15:16:21+01:00
A=h : 3 = 12: 3+4
h= 12 cm
P=1/2 a×h
P= 1/2 × 4 ×12
P=2 × 12
P= 24 cm²
40 4 40