Odpowiedzi

2010-03-15T15:25:42+01:00
Niech bedzie pochwalony.
Jak sie pani czuje , czy żle sie panie czuje.
Przyszlem do panie z kolędą czy Mnie pani przymje czy nie.
Oczywsiscie przyjme ksiadza.
2010-03-15T15:26:21+01:00
Droga (np) Aniu

Bardzo przykro mi z powodu twojej choroby i wiem że to nic miłego siedzieć w domu podczas gdy na dworze taka ładna pogoda.
Lecz nie przejmuj się bo przecież mogło być gorzej. W każdym razie życzę Ci dużo zdrowia i szybkiego powrotu do zdrowia!



Pozdrawiam (i tu się podpisz)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T15:27:23+01:00
Wiem , że z Pani/Pana zdrowiem jest nie najlepiej . Więc pisze ten list aby nie czuł się pan/pani samotny . Bardzo mi przykro , że musi pan/ pani przechodzić przez to wszystko . Ale mam nadzieje że wszystko z czasem się ułoży , że wóci pan/pani do zdrowia . Z chęcią odzwiedzę Pana / Panią w szpitalu tylko jak narazie nie mam za dużo czasu dlatego pisze ten list . Jak znajdę chwilkę czasu napewno przyjadę . Czekam na odpowiedź listu . I do zobaczenia za niedługo . Trzymam kciuki aby Pan/ Pani wyzdrowiała . Pozdrawiam ( imie )