Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T15:30:18+01:00
MH2O=2mH+mO=2*1u+16u=2u+16u=18u
mH2S=2mH+mS=2*1u+32u=2u+32u=34u

2mH/mH2O *100%=2u/18u*100%≈11%
2mH/mH2S *100%=2u/34u*100%≈6%

Odp: Większą zawartość ma woda.
72 4 72
2010-03-15T15:30:21+01:00
Woda H2O

MH2 = 2u
MO = 16u
18 - 100%
2 - x

x=2*100/18=11,1%


Siarkowodór H2S
MH2 = 2u
MS = 32u

34 - 100%
2 - x

x = 2*100/34=5.8%


tak wiec woda ma wieksza zawartosc w procentach wodoru


55 4 55