Odpowiedzi

2010-03-15T15:16:40+01:00
S=v razy t
v= 45km
t= 20 min


s=?
s= 45 km x 20 min = 900 km.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T15:20:05+01:00
V=s/t
v-prędkość
s-droga
t-czas

v=45km/h
t=20min

45km/h=s/20min
s=45km/h razy 20 min
s=45km/h razy 1/3h
s= 15km
5 5 5
2010-03-15T15:27:47+01:00
S=?
V= 45 km/h
t=20 min= 1/3 h (musimy sprowadzic do jednakowej jednostki -> h)

V=s/t (mnozymy przez t)
V*t=s
45(km/h) * 1/3 (h)= 15 km (godz (h) sie skracaja)

odp: droga pociagu jadacego 45km/h w czasie 20 min wynosi 15 km
1 5 1