Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T15:22:34+01:00
Od biskupa męczennika można się nauczyć wiele rzeczy. Główną z nich jest to, że gdy kocha się Boga, Jezusa jesteśmy w stanie poświęcić dla Niego życie. Nie patrzymy się na wiarę jakoś książkę lecz czyny, które pokazujemy swoimi postępowaniami.
7 4 7
  • Als
  • Początkujący
2010-03-15T16:01:57+01:00
Możemy się nauczyć czynić dobro, nie krzywdzić innych, pomagać, wierzyć w Boga.
3 3 3
2010-03-15T16:02:24+01:00
Od biskupa męczennika możemy nauczyć się głębokiej wiary i zaufania. Pokazuje nam, że da się znieść cierpienie. Wszystko zrobi, aby być na dobrej drodze do zbawienia. Naśladujmy go!
5 5 5