Znacie hasła na plakat dotyczące ekologii?
Potrzebuję haseł dotyczących:
- oszczędzania wody
- oszczędzania energii elektrycznej
- segregacji odpadów
- transportu
- dobrych zakupów

Najlepiej, żeby było do każdego min. po 2, ale jak ktoś poda chociaż troszkę, będę bardzo wdzięczna :) Na jutro!

3

Odpowiedzi

2009-10-25T17:01:26+01:00
- oszczędzanie wody
OSZCZĘDZAJĄC WODĘ OSZCZĘDZAMY PIENIĄDZE
WODA ŹRÓDŁEM ŻYCIA
- oszczedzaniu energii elektrycznej
WYŁĄCZAJ ŚWIATŁO KIEDY WYCHODZISZ Z POKOJU
DBAJ O PRZYRODE WYMIENIAJ ŻARÓWKI NA NOWE
- segregacji odpadów
SEGREGACJA ŚMIECI - KLUCZ DO POKOJU LUDOWEGO I KOMUNIZMU
SEGREGUJ ODAPDY- TO SĄ WADY
- transportu
OSZCZĘDZAJ SAMOCHÓD I PALIWO- IDZ NA NOGACH
- dobrych zakupów
OSZCZĘDZAJ- KUPUJ NAJTAŃSZE PRODUKTY


1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T17:16:14+01:00
1. Zakręcaj kran, myjesz tylko zęby!
Woda jest jak złoto, więc zachowaj ją dla siebie.
2. Lampka świeci, ty śpisz, a energia ucieka.
3. Kolorowe kosze zachęcają, lecz odpadów ludzie do nich nie wrzucają.
4. Samochód truje-twoją kondychę marnuje.
5. Patrz na skład żebyś potem nie pobladł.
4 4 4
2009-10-25T19:37:29+01:00
Zakręć kran!
Zapal świeczki, zgaś lampy!
Segregacja jest cool!
Transport-jedź czym chcesz!
Dobre zakupy=radość
1 3 1