Pomocy !! kto to rozwiaże na szybko?
w odp.nie pisac kropek tylko to co byc powinno!!;]thix
Rozwiąż równania:
a.4x=3x-5
..............
b.64+2x=46+x
...................
...................
c.3-x=-2x
.....................
.......................
d.4+3x=2+2x
...........................
...........................

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T15:18:39+01:00
A . x=-5
b. x=18
C. x=3
d. x=2
:):)
2 5 2
2010-03-15T15:19:27+01:00
Rozwiąż równania:
a.4x=3x-5/-3x
x=-5

b.64+2x=46+x/-x
64+x=46/-64
x=-18

c.3-x=-2x/+2x
3+x=0/-3
x=-3

d.4+3x=2+2x/-2x
4+x=2/-4
x=-2

:)
2 5 2
2010-03-15T15:20:53+01:00
A) 4x-3x=-5
1x=-5/(-1)
x=5

b) 64+2x=46+x
2x-x=46-64
x=-18

c) 3-x=-2x
-x+2x=-3
1x=-3

d) 4+3x=2+2x
1x=2
2 5 2