Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T15:21:59+01:00
Pogardliwie o młodym człowieku

http://www.sjp.pl/co/ch%B3ystek
2010-03-15T15:22:05+01:00
Chłystek-pogardliwie o młodym człowieku

Ze słownika języka polskiego
2010-03-15T15:23:49+01:00
Chłystek- taki fircybutek spod sklepu co 3 razy dziennie struga pinokia..

- Ej stary, popatrz jaki chłystek tam siedzi !
- Zasadź kopa nierobowi i pasożytowi na zdrowym organiźmie !

źródło:Miejski słownik slangu i mowy potocznej