Odpowiedzi

2010-03-15T15:23:30+01:00
Chodziło mu o to, że nie wyrabia psychicznie i utorzsamil się z sobą lezacym, kiedy nie lezy w rzeczywistosci...;) mam nadzieje ze mu przejdzie...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T15:24:23+01:00
Pewnie chodzi mu o to że że położył sie jakby to powiedzieć, ''duchowo'' a tak fizycznie to nie, nie jestem pewna bo slowo mentalnosc oznacza swoisty dla kogoś sposób myślenia i postrzegania rzeczywistości ,
2010-03-15T16:23:12+01:00
Że położył sie jakby to powiedzieć, ''duchowo'' a tak fizycznie to nie, nie jestem pewna bo slowo mentalnosc oznacza swoisty dla kogoś sposób myślenia i postrzegania rzeczywistości , ; D