Odpowiedzi

2009-10-25T16:48:23+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T16:50:49+01:00
Skala 1:300
1cm na planie-300cm w rzeczywistości

długość rzeczywista - 30cmx300=9000cm=90m

szerokość rzeczywista- 10cmx300=3000cm=30m


wymiary 90m na 30 m
2 4 2
  • mrmr
  • Rozwiązujący
2009-10-25T16:51:44+01:00
Przekształcamy skale
1:300 | :100 bo tyle jest cm w 1 m
1cm=3m

30cmx10cm =300 cm

300cm =3 m

3mx3m =9 m

1 3 1