Odpowiedzi

2010-03-15T15:32:15+01:00
Park Narodowy Pico de Orizaba w USA
Park Narodowy Iztaccihuatl--Popocatepetl też USa :)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T15:38:31+01:00
• Park Narodowy Yellowstone (USA) → wilki, niedźwiedzie brunatne grizzly, łosie, wapiti itd.
• Park Narodowy Jasper (Kanada) → niedźwiedzie szare grizzly, łosie, owce kanadyjskie itd.
• Park Narodowy Salonga (Demokratyczna Republika Konga) → paw kongijski, szympans karłowaty i słoń afrykański leśny
7 5 7