Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T15:29:31+01:00
Ponieważ podstawą jest romb o boku 5 wiec wszystkie boki podstawy maja 5 cm, wysokośc ma 25 cm wiec na pole boczne składają sie 4 prostokaty kazdy o wymiarach 5 cm na 25 cm

Pb=4*(5*25) = 4*125 = 500 cm²
1 5 1
2010-03-15T15:30:41+01:00
Pb=?
a=5 cm
H=25 cm

Romb ma wszystkie boki tej samej długości. Wysokość jest równa krawędzi bocznej. Mamy 4 ściany boczne.

Pb=4*a*H
Pb=4*5*25
Pb=500 cm²

Odp.: Pole powierzchni bocznej wynosi 500 cm².
1 3 1