Odpowiedzi

2010-03-15T15:31:08+01:00
Gejzer to gorące źródło wyrzucające gwałtownie w regularnych odstępach czasu wodę i parę wodną.Gorące Źródło to wody o wysokiej temperaturze
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-15T15:32:53+01:00
Gejzery wystrzelają ciepłą wodą na kilka, kilkanaście metrów pod wpływem dużego ciśnienia i pary wodnej zawartej pod powierzchnią ziemi ,a gorące źródła są to zbiorniki wodne o wysokiej temperaturze wody
10 5 10