Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:04:02+01:00
Panie Jezu, w tej stacji pragniemy skupić się na słowach: "Ludu mój, ludu cóżem Ci uczynił, w czemem zasmucił, albo w czem zawinił?" Odpowiedź znajdujemy natychmiast! To nasze grzechy, zawiść, zazdrość, nienawiść i nie posłuszeństwo spowodowały, że Jezus został rozciągnięty na drzewie krzyża. Człowiek wbijając gwoździe w nogi i ręce Jezusa popełnił największy grzech, zabił Syna Bożego. Dlatego w tej stacji warto modlić się: Panie Jezus który pozwoliłeś się przybić do krzyża przyjmując straszliwe okrucieństwo tego bólu, zniszczenie Twej godności. Nie odrzuciłeś Cierpienia i nie szukałeś ucieczek ani kompromisów. Pomóż nam nie uciekać od tego, do czego jesteśmy wezwani. Pomóż nam przywiązać się ściśle do Ciebie. Pozwól nam zdemaskować tę fałszywą wolność, która chce nas oddalić od Ciebie. Pomóż nam przyjąć Twą związaną wolność i szukać w ścisłej więzi z Tobą prawdziwej wolności.
2 4 2
2010-03-15T16:19:01+01:00
Zbawicielu drogi, dałeś nam na krzyżu wszystko.Przez swoją mękę i śmierć otworzyłes nam niebo. Zostawiles nam swa laske w siedmiu sakramentach. Chce zawsze pamietac o twojej wielkiej milosci, o twym sercu przebitym dla nas o twojej matce, ktora dales nam za matke. bede sie modlil aby wszyscy ludzie poznali twoja dobroc i nieskonczone milosierdzie.
2 1 2