Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T15:37:58+01:00
1) ponieważ mają takie same cechy zachowywania się jak bakterie.
2) zakwity wód są to procesy w których flora wodna pod wpływem czynników spływających z okolicznych pól rolniczych zakwita. Taką warstwę roślin trzeba usunąć, ponieważ, w innym wypadku ryby mogą mieć za małą ilość tlenu co skutkuje zgonem ryb.
3)Glony:
-pokarm dla ryb
-pokarm dla robaków
- zacienienie w wodzie
- procesy fotosyntezy

4) Otrzymuje się z krasnorostów.


Liczę na naj ;-)
4 4 4
2010-03-15T15:46:32+01:00
Pytania 4 nie wiem a na resztę pytań postaram się odpowiedzieć jak najlepiej:*
1. Ponieważ cechy siniców i bakterii są identyczne
2.Zakwity wód są to masowe pojawienie się glonów we wodzie.Sinice pojawiają się licznie w pewnych okresach powodując zmianę koloru wody.
np. późnym latem sinice zabarwiają wodę w kolor niebiesko-zielony.
3.Znaczenia glonów
- wydzielają tlen podczas procesu fotosyntezy
- są wykorzystywane jako pokarm w gospodarce rybnej
- przyczyniają się do oczyszczania wód
- powodują uszkodzenia np.statków (środków poruszających się po wodzie)

1 1 1