Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T15:36:05+01:00
Na lekcjach wolno robić notatki, zgłaszać się i brać udział w dyskusji, mówić i pisać.

Na lekcjach nie wolno rozmawiać, śmiać się, jeść, pić, zajmować się innymi rzeczami i spać .


Mam nadzieję, że pomogłam ;)
7 2 7
2010-03-15T15:36:12+01:00
Wolono : zgłaszać się , pracowac w grupie ,
nie wolno : żuć gumy na lekcjach , rozmawiać na inny temat niż lekcji
4 3 4
2010-03-15T15:40:18+01:00
Niewolno:
- hałasować
- rozmawiać z kolegą
- siedzieć bokiem na krześle
- iść wyrzucić coś do kosza bez zgody nauczyciela
- mówić bez zgody nauczyciela
4 4 4