Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T15:46:13+01:00
Polacy walczyli z okupacją niemiecką na najróżniejsze sposoby. Nie tylko walcząc, ale również dbając o honor ojczyzny, o mowę polską, o literaturę, naukę, pamięc pokoleń...Nie dopóściliby lżono polskie imię, wywieszano flagi, spotykano się potajemnie, wypisywano na murach hasła anty-faszystowskie...
Możesz tą myśl rozwinąć bo to robili, mozesz opisac w jakich aspektach ze np. kotwice-znaczyly=polska walcząca o konspiracji napisz tez ;)
Proszę o naj ;) pozdro
52 2 52
2010-03-15T15:46:20+01:00
Tajne nauczanie, polska prasa, spowalnianie pracy na rzecz okupanta, działalnosc szarych szerego( zrywanie niemieckicg flag malowanie napisaow na scianach itp.) akcje dewersyjne walka partyzancka wyroki smierci na szczegolnie okrutnych funkcjonariuszach niemieckich dzialalnosc polskiego wywiadu
28 4 28
2010-03-15T15:47:09+01:00
1.Organizowano tajne nauczanie j. polskiego, historii
2.'latające uniwersytety' młodzież kończyła studia
3. drukowano polską prasę i książki,
4. zakładano organizacje i stowarzyszenia polskie
5. zakładano fundusze, z których pomagano potrzebującym,
6. nawiązywano kontakty z emigracją
38 4 38