Poszukaj związków frazeologicznych wyrazu zielony. Moze byc z netu lub ze slownika. Dobrze jakby byly zdania i rozwiniete. za zwiazki i rozwiniete zdania daje naj. Prosze nie odpisywac zwiazkow lub dawac takie same inaczej daje spam. Ma byc przynajmniej 2 zwiazki frazeologiczne

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T15:48:54+01:00
1.zielone światło
2.nie mieć o czymś zielonego pojęcia

1. W sygnalizacji świetlnej jest zielone światło.
2.Ze sprawdzianu dostałam 1, ponieważ nie miałam zielonego pojęcia jak rozwiązać te zadania.

Myślę ze pomogłam.Pozdrawiam:)Takie mam w słowniku związki.
2010-03-15T15:53:37+01:00
1. nie mam zielonego pojęcia
2. ma zielono w głowie
3. zielono mi
4. zielony ze złości
1 5 1