Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T15:47:51+01:00
A) 2(a+b) = 2a +2b
b) 3(x+2y-6) = 3x + 6y - 18
c) -2(x+4-y+z) = -2x - 8 + 2y - 2z
d) x(2y-54) =2xy - 54x
e) x(2x(do kwadratu) -x+7) = 4xdo trzeciej - xkwadrat +7x
f) a(b+a-ab) =ab +akwadrat - akwadratb
2010-03-15T15:48:54+01:00
A) 2(a+b) =2a+2b
b) 3(x+2y-6) = 3x+6y-18
c) -2(x+4-y+z) =-2x+8-2y-2z
d) x(2y-54) =2yx-54x
e) x(2x(do kwadratu) -x+7) = 4xdo kwadratu -2x+7x
f) a(b+a-ab) = ab+akwadrat-2ab