Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T15:51:11+01:00
A) 2,124
0,582
0,081
b) 0,123
0,26
0,0006
c) 0,00201
0,0042
0,0006
d) 0,062
0,0007
0,000025
1 5 1
2010-03-15T15:51:23+01:00
A. 2,124
0,582
0,081
b.0,123
0,26
0,0006
c.0,00201
0,042
0,0006
d.0,062,
0,0007
0,000025
1 5 1
2010-03-15T15:54:42+01:00
A.
2,124
0,582
0,081
b.
0,123
0,26
0,0006
c.
0,00201
0,042
0,0006
d.
0,062,
0,0007
0,000025

Pozdrawiam ;* SlicznaOlcia ;P
1 5 1