1. Wyjaśnij, dlaczego wybuch I wojny światowej obudził w Polakach nadzieję na odzyskanie niepodległości. (tak ok. 6 zdań)

2. Napisz, jakie wydażenie zdecydowało o kształcie granicy polsko-radzieckiej.

Poziom kl.6 zesz.ćw. My i historia historia i społeczeństwo str.66

Na teraz PLISSSSSSSS!!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T15:54:16+01:00
1.-zaborcy stanęli do walki przeciwko sobie
-zaborcy zgadzali się na tworzenie polskich oddziałów
2.-bitwa warszawska
-bitwa polsko-bolszewicka

Mam takie same ćwiczenia jak ty to jest na 100% dobrze bo robiłam to z panią

4 5 4
2010-03-15T16:13:09+01:00
1.Okres przed 1 wojną światową był okresem niezwykle trudnym dla polaków.Największym problemem była niewola narodowa.Nasza ojczyzna znalazła się pod zaborami.Zaborcy naszego kraju walczyli między sobą przegrana jednego z nich zdecydowała na jakich ziemiach odrodzi się państwo Polskie.
2.O kształcie granicy polsko-radzieckiej zdecydowała woja bolszewicko-polski.

P.S tylko zmień tak wyrazy żebyś nie miała tak samo jak ja!!!!!!!!!!!!
6 4 6