Zad. 1

a) Warszawa zajmuje 517 km 2 (kwadratowych), a powierzchnia Krakowa jest o 19 000 ha mniejsza. Ile km 2 (kwadratowych) ma powierzchnia Krakowa ?

b) O ile hektarów powierzchnia Poznania jest mniejsza od powierzchni Krakowa, jeżeli powierzchnia Poznania wynosi 261 km 2 (kwadratowych) ?

ZA NAJSZYBSZĄ I PRAWIDŁOWĄ ODPOWIEDŹ DAJE NAJ !!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T15:54:26+01:00
A) 19 000ha=190km2(kwadratowych)
517km2-190km2= 327km2

Odp. Powierzchnia Krakowa wynosi 327km2(kwadratowych)

b)327km2-261km2=66km2
66km2=6600ha

Odp. Powierzchnia Poznania jest miejsza o 6600ha od powierzchni Krakowa.

Ps. Też to mam na zadanie(dzisiaj nam babka zadała) ;))

Liczę na naj. ;)
110 4 110
2010-03-15T15:54:31+01:00
A) 19000 ha = 190 km2
517 km2 - 190 km2 = 327 km2

Odp.: Powierzchnia Krk wynosi 327 km2.

b) 327 - 261 = 66 km2
66 km2 = 6600 ha

Odp.: O 6600 ha.
41 3 41