Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-15T15:53:01+01:00
Wydaje mi się że święty Szymon Piotr,ale nei jestem pewna.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-15T15:54:29+01:00
Ewangelia wg. św. Jana "Uczniowie, nie wiedząc, o kim mówi, spoglądali jeden na drugiego. A jeden z uczniów, tan, którego Jezus umiłował, siedział przy boku Jezusa. Więc Szymon Piotr dał mu znak, aby się dowiedział kto to jest. Ten oparł głowę na piersi Jezusa i zapytał:
-Kto to jest?
Jezus odpowiada:
-Ten, któremu podam kawałek chleba umoczony w sosie."

Więc można wskazać albo Judasz albo Szymon Piotr. Ale jeśli się doczytasz to stwierdzisz że jest to Judasz.