Pan Pączkowski przxyszedł do cukierni ''Ptyś'' i zamówił 500 pączków na firmowe przyjęcie. Otrzymał rabat w wysokości jednej dziesiątej (1/10) wartości zakupionego towaru. Ile zapłacił po obniżce pan Pączkowski za pączki?

Cukiernia ''Ptyś'' : pączki - 1.30 zł za szt.

Proszę o dokładne obliczenia ;)

3

Odpowiedzi

2010-03-15T15:51:58+01:00
500*1,30=650
1/10 * 650= 65
650-65=585
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T15:52:19+01:00
500 X 1 ,30 zł = 650 zł
650 zł : 10 = 65 zł
650 zł - 65 zł = 585 zł
2010-03-15T15:52:31+01:00
X - razy . ; ]]

1,30x500=650
650x 1/10 = 65
650-65=585 zł.