Odpowiedzi

2010-03-15T15:53:09+01:00
2(3x-4)-3(-5x+4)-(-x-1) = 6x-8+15x-12+x+1= 22x-19

22*3/4-19=16,5-19=-3,5
1 1 1
2010-03-15T15:53:15+01:00
2(3x-4)-3(-5x+4)-(-x-1)

6x-8 +15x-12 +x+1

22x-19
22 * 3/4 - 19 = 66/4 - 19 = 16,5 - 19 = -2,5
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T15:54:16+01:00
Dla x= 3/4
2(3x-4)-3(-5x+4)-(-x-1)= 6x - 8 + 15x - 12 + x + 1 =
= 22x - 19 = 22 * 3/4 - 19 = 16, 5 - 19 = - 2,5

* to jest razy
1 1 1