Odpowiedzi

2009-10-25T16:54:11+01:00
Rejon północno - wschodni jest rejonem gdzie występuje wiele parków narodowych które są pod ochroną i wydobywanie rudy żelaza która występuje na dużych głębokościach napewno było by nie opłacalne oraz doprowadziło do niszczenia parków narodowych i innyxh :D
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-25T16:57:19+01:00
Uważam ,że wydobywanie surowców z tamtych rejonów byłoby nie możliwe, ponieważ są one ukryte bardzo głęboko pod powierzchnią Ziemi. Czyli byłoby to bardzo drogie, a po za tym są to obszary cenne ekologicznie. Złoża surowców występują tam pod parkami krajobrazowymi i narodowymi. Więc jest to nie możliwe.
1 5 1