Odpowiedzi

2010-03-15T15:54:25+01:00
Troche tego jest więc sama wybierz:

Ludvig van Beethoven:


http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_dzieł_Ludwiga_van_Beethovena



Michał Lermontow:




http://pl.wikipedia.org/wiki/Michaił_Lermontow
2010-03-15T15:57:32+01:00
LUDWIK VAN BEETHOVEN dziewięć symfonii; sonata;opera FIDELIO;kwartet smyczkowy ; uwentura Egmont

Michała Lermontowa ; Napoleon , Ziemia i Niebo ; 11 czerwca 1831;Mój Demon ;Dmon ;Bohater naszych czasów ;Prorok;Ojczyzna
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:01:44+01:00
Ludwik van Beethoven napisał:
symfonie (9)
koncerty na fortepian i orkiestrę (5)
sonaty fortepianowe (32) (najsłynniejsza ''sonata księżycowa")

Michał Lermontow
Najważniejsze dzieła;
wiersze(np):
Skargi Turka (Żałoby Turka) (1829)
Napoleon (1829)
Nowogród (Nowgorod) (1830)
Pieśń barda (1830)
Uczta Asmodeusza (Pir Asmodieja) (1830)
Mój dom (1831)