Odpowiedzi

2010-03-15T15:52:26+01:00
Werter ? młody, utalentowany człowiek, który w geście desperacji ucieka od zaborczej miłości Eleonory, a udaje się to mu pod pozorem wyjechania w sprawach rodzinnych (Werter miał załatwić sprawy spadkowe swojej matki). Jego przyjacielem i korespondentem jest Wilhelm. W swoich listach Werter opisuje mu przyrodę oraz swoje nieszczęśliwe historie miłosne. Jako dusza romantyczna Werter potrafi docenić naturę i jej piękno, chociażby pisząc w liście takie słowa ?? Oto lasek! ? mówiłem sobie. ?...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T15:55:23+01:00
Adam Mickiewicz- Dziady cz. III
Kordian-J.Słowacki
Grób Agamemnona-J. Słowacki
Reduta Ordona-Adam Mickiewicz