Odpowiedzi

2010-03-15T16:07:19+01:00
Sw anna byla bacia pana jezusa, matka maryji. Zona joachima..

;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:41:02+01:00
Św. Anna była matką Najświętszej Maryi Panny. Prawdopodobnie urodziła ją w Betlejem. Została matką w późnym wieku, dzięki swoim modlitwą. Maryję w wieku 3 lat, oddała na wychowanie do świątyni. Św. Anna jest patronką Florencji, Innsbrucku i Neapolu, także szczęśliwego macierzyństwa i szczęśliwego dzieciństwa, szczęśliwego porodu, matek, wdów, gospodyń domowych, robotnic, pomocnic domowych, górników, tkaczy, tokarzy, stolarzy artystycznych, młynarzy, żeglarzy, kramarzy, krawców, koronkarzy, służących. Wzywana w modlitwie o deszcz, o poprawę pogody, o znalezienie rzeczy zgubionych.