Odpowiedzi

2010-03-15T16:07:41+01:00
Twórcy w romantyźmie w szczegółlny sposób interesowali się pojęciem przemijania. Poza tym jedną z głównych tematyk była jednostka, jej przeżycia, udział w całości. Inne tematy to: śmierć, artysta, historia i naród.

No dobra- wiem- bez sensu:((
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:16:44+01:00
*kultura ludowa
*irracjonalizm - wiara w poznanie ponadzmysłowe
*moralność
*obyczajowość
*natura odzwierciedlająca stany psychiczne bohaterów
*kultura i obyczaje Wschodu
*orientalizm - sytuowanie bohatera na tle orientalnych krajobrazów
*historyzm - maska historyczna