Odpowiedzi

2010-03-15T15:58:03+01:00
No bo zużyte baterie szkodza Ludzią i zwierzętą i da tego daje sie je do szkoły np tam zbieraja i wtedyu przetważaja te baterie na nowe mysle ze pomogłam :)
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:02:39+01:00
Ponieważ baterie zawierają "kadm" pierwiastek bardzo szkodliwy dla środowiska
i zdrowia ludzi... wyrzucone baterie do kosza trafiaja na wysypisko smieci a szkodliwe substancje przedostaja sie do gleby i wod gruntowych..
27 4 27
2010-03-15T16:10:09+01:00
Baterie nie alkaliczne wylewają się i powodują wydostanie się szkodliwych substancji np. kadmu.
9 4 9