Określ co to za części mowy:

Ameryka, bohater, codziennie, hala, Hektor, helikopter, hipopotamy, hojnie, huragan, hydrant, hydroplan, każdy, korzenie, rzecz, rzepa, rzetelnie, rzodkiewka, stróż, żyją, higiena, Hipek, Hiszpania, Holandia, korzyść, niedawno, porzeczka, przerwa, rzadko, świeżo, wataha, wyżeł Murzyn, zarządza, zmierzch, żywi

2

Odpowiedzi

2010-03-15T16:01:57+01:00
Ameryka, bohaater, Hala, Hektor,hipopotamy,huragan,hydrant,korzenie,rzecz,rzepa,rzdokiewka,stróż higiena, Hipek, Hiszpania, Holandia, korzyść ,porzeczka, przerwa,zmierzch= rzeczownik
codziennie,hojnie,rzetelnie=przysłowek
żywi, zarządza=czasownik
niedawno,rzetelnie,rzadko=przysłówek
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:06:18+01:00
Ameryka - Rzeczownik
Bohater - Rzeczownik
Codziennie - Przysłówek
Hala - Rzeczownik
Hektor - Rzeczownik
Helikopter - Rzeczownik
Hipopotamy - Rzeczownik
Hojnie - Przysłówek
Huragan - Rzeczownik
Hydrant - Rzeczownik
Hydroplan - Rzeczownik
Każdy - Zaimek przymiotny
Korzenie - Rzeczownik
Rzecz - Rzeczownik
Rzepa - rzeczownik
Rzetelnie - Przysłówek
Rzodkiewka - Rzeczownik
Stróż - Rzeczownik
Żyją - Czasownik
Higiena - Rzeczownik
Hipek - Rzeczownik
Hiszpania - Rzeczownik
Holandia - Rzeczownik
Korzyść - Rzeczownik
Niedawno - Przysłówek
Porzeczka - Rzeczownik
Przerwa - Rzeczownik
Rzadko - Przysłówek
Swieżo - Przysłówek
Wataha - Rzeczownik
Wyżeł Murzyn - Rzeczownik
Zarządza - Czasownik
Zmierzch - Rzeczownik
Żywi - Czasownik

Chyba tak ;))
2 5 2