Odpowiedzi

2010-03-15T15:57:59+01:00

A, jeśli chodzi o zadane pyt, to nie warto zastanawiać się nad minusami, jeśli się człowiek czegoś podejmuje niech podchodzi do tego z pełnym optymizmem i satysfakcją z wykonywanej pracy, bo przecież to jest najważniejsze.. :))
2010-03-15T15:58:00+01:00
Nie mogą wziąść sobie długiegu urlopu bo dzieci nie miałyby zajęć
mało zarabiaja
muszą mieć duzą wiedze
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T15:59:07+01:00
Nauczyciel to jest ciężka praca. Ponieważ nauczyciel przelewa swoją wiedzę na dzieci a także swoje doświadczenie. Każdy nauczyciel jak i zarówno rodzic chciałby swoje dzieci dobrze wychowac tak nauczyć tego co sam już doskonale wie. Natomiast tak jak w każdej pracy tak i w pracy nauczyciela znajdą się takie osoby- dzieci które życie uprzykrzają. Minusem jest zdarte gardło, wielokrotne upokorzenia i przykrości.